Julen närmar sig

Nu blir det träning och sen far vi vidare till Julskyltningen i Råå=)Ska bli mysigt.

I Fredags var min 3 kollegor hemma hos mig på middag och lite trevligheter. Det var skoj och maten och kvällen uppskattades=)Jag bjöd på kyckling och curry gryta med ris och jordnötter till och hembakad kladdkaka med grädde=)mmmmmm.

Igår var jag och älsklingen i Hässleholm hos bror min och firade han. Vill även passa på att säga grattis till brorsan till förlovningen, Anna verkar vara en toppen tjej=)

Väldigt kort inlägg men har mkt att göra denna Söndag så hörs kanske senare när mer tid finns!
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: angelica

oj oj oj det där lät ju väldigt spännande :) jag kommer nog va ledig mkt den kommande tiden. sen e ja inte den som e den, har du planer för mig så avbokar ja de andra ;) hehe. så länge de inte är typ 4 jan, sista veckan i feb eller 4 mars =p hehe

2009-12-08 @ 22:56:23
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0