söndag

Då var det Söndag igen då. Gårddagen spenderades först hos Ida en liten stund medans bröderna Bergström var i garaget=)Passade även på att sola en sväng med. Sen for vi vidare till Ikea och Rusta jag och älsklingen. Köpte en jätte fin hundbädd till Alex som hán bara ääääääääääälskar, plus lite andra små saker till hemmet.

Senare på kvällen blev det tacos och film hemma i tv soffan tillsammans med Ida och Kristoffer. Trevligt trevligt!

Idag är det städning som står på schemat och även lite bakning tror jag. Och givetvis tvättning i kväll som vanligt. Lagom kul men skönt när det äntligen är gjort.

Åh har riktiga julkänslor just nu, längtar tills det blir dags för julpynt och julmat och all dess tillbehör.För er som inte vet så ÄLSKAR jag julen!
Hade jag bara haft råd och kunnat hade jag pyntat överallt hemma och ute vid. Tycker det är så fint och ger en härlig känsla.
Ska kolla upp när de olika julmarknaderna börjar för någon här i Helsingborg vill jag allt gå på, tycker det kan vara hel mysigt. Nån som vill följa med?=P

Nej nu ska jag ta och börja min härliga Söndag.Hoppas ni alla där ute har det bra och får en fortsatt trevlig dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0