Då var de dags igen då...

Kan ni lista ut vad jag menar?

Jajamensan nu var det åter igen dags för ett halsfluss inlägg..Om ni är trötta på att läsa om de så kan ni tänka er hur trött jag är på att hela tiden ha de.Men nu är det kanske äntligen slut på detta skitet. Har haft det så länge nu att jag har blivit erbjuden att operera bort halsmandlarna, eller erbjuden och erbjuden jag orkar helt enkelt inte ha halsfluss var o varannan mån.
Men jag är lite tveksam finns många frågor kring detta ingreppet och jag om nån hatar allts som har med sjukhus o göra,tabletter,sprutor,smärta..ja allt ni kan tänka er. Så på Fredag ska jag prata med en läkare o planera utifrån då hur jag mår och hur jag vill göra. Måste tydligen vara väldigt genomtänkt och planerat.
Har ont i magen redan nu,tanken att sövas ner för första gången och sen vara sjukskriven i en till två veckor o inte kunna äta mer än flytande kost:S Líte nervös e man allt.
Om någon läser detta och själv gjort denna operationen, får ni mer än gärna skriva några rader om hur du/ni upplevde de!

Denna helgen blir inte som planerat, skulle till min mamma idag igentligen men blev ju inget med det=(Sen var vi bjudna på sexparty på Lördag, blir heller inget av de. BAJS!
Sen fyller även "svärmor" år och skulle bjuda på middag men nej det blir till att tillbringa helgen i soffan=(
Åh vad jag känner att jag tycker synd om mig själv=(Hehe

Nu ska ja ta och vila lite innan det är dags för nästa pencellin kur. Ha en trevlig kväll!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gjorde det för många herrans år sedan, efter jag fick halsböld. De sövde mig och sedan fick jag åka hem när jag kunde öppna munnen. Det tog några dagar, åt färdigtuggad mat typ...

Ont som fan gjorde det, men det var värt det. Själva ingreppet minns du ju ändå inget av. På uppvaket var de första orden jag hörde "Harkla dig INTE" Så jag svalde snällt...allt blod.. blää. Men nä, pice of cake faktiskt

2009-10-09 @ 19:03:47
Postat av: Sara

Usch då. Låter som en god idé att göra sig av med de där mandlarna. Du är ju inget annat än sjuk hela tiden. Vi saknade dig i lördags ska du veta!



Krya på dig :)

2009-10-13 @ 20:42:10
URL: http://rekvik.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar - Ja det gör ju det. Jag tänkte försöka dra ihop någonting efter jul också, då är du ju givetvis välkommen :) Ja då de är nog kvar någonstans. "Du och jag i trafiken" om jag inte minns helt fel. Hur går det för dig med körkortet nu? Kram

2009-10-14 @ 21:34:04
URL: http://rekvik.blogg.se/
Postat av: angelica

haha ja fixar det själv =p

2009-10-15 @ 21:48:04
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0