bilder



Nu äntligen kommer den en bild på mitt nya jag haha. Nä men nu mera ett par veckor är jag brunett.Och vilka kommentarer jag fått överallt då, bara possitiva!Både från barn,personal och föräldrar=)Och givetvis andra med men extra kul när föräldrar lägger märke till sånt haha. Börjar trivas som brunett så kanske vågar färga de med o inte bara tona;) Hehe

Tänkte bjuda på lite blandade bilder nu som jag lovat ett tag, tog bara ett tag att lägga in dom på datan haha.
Har ju änligen lyckas få med Kristian i trenden just nu hehe.Har tjat länge på han att ja vill att han skulle köpa sån skjorta med slips, såååå fint tycker jag. Speciellt vit skjorta o svart slips e niiiiiice tycker jag=)Och fick nästan precis som jag ville. Vet ju iaf vad han ska få i julklapp:P
Me like a lot!

Nu tänkte jag bjuda på lite gamla foton jag hittat.En del är uppemot året gamla.
Denna bild på mig och Zanna är riktigt fin tycker jag.

Och dessa bilden på mig och min älskling i svart vit e med ganska fina tycker jag
Ni får gäärna med kommentera bilderna



Får avsluta med en rätt söt bild på vår tredje familjemedlem med:)


Kommentarer
Postat av: Martina

asså dom där guldiga skorna är inte att leka med :P

2009-10-03 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0