Nyheter

För er som inte vet det ska nu få veta de, jag har ju börjat ta tag i mitt liv och börjat träna=)Jag och Michaela har minsann slagit ihop oss och besökt träningslokalen hela 5 gånger redan=)Inte illa hehe
Jajamen det är det som gäller nu, iaf ett år fram om inte mer hehe=)

Sen idag har jag klippt mig, dock inte så mkt men de märks och framför allt känns, slänger upp bild på de senare nån dag=)

Tänkte bjuda på ett par bilder från Fredagens tjej fest med hehe. Vi var ju 6 st tjejer från jobb och var först hemma hos Martina o förfesta sen gick vi ut men de var bara ja o Martina som gick "ut ut" de andra gick bara ner till stan och tog en öl sen åkte hem.Själv var man hemma vid 3-tiden.Vi hade grymt kul ute vi två helt klart hehe=)Tack för en trevlig kväll.
Lite bilder bjuder ja allt på, full och glad var man väl de ska väl medges hehe.
Sådär några bilder fick ni iaf hehe.

Nu ska jag fortsätta kolla Bonde söker Fru men nu vet ni iaf att jag lever=) Tjipp o Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0