Bagarna Sara och Kristian

Då var det dags igen då och vara lite social här ute med=) Helgen har precis passera6t med storm steg som vanligt. Nått väldigt ovanligt denna Fredag soom gått var att man höll sig vaken enda till 03.00 på nqtten, fastän man jobbat hela veckan. Haha men det var ju inte av vilken anledning som helst haha. Hade Joel och Zanna på besök hela kvällen och natten.
Hade ju vår kära vän Patrik som fyllde 25 år och givetvis skulle han få en skojig present på födelsedagen så från oss 4 fick han två hönor och en fin bur vi byggt till dem.Haha vi var där Fredag natt och ställde dit dem i smyg för att han inte skulle veta att det var vi. Och lyckat blev de, haha han kom aldrig på att det var vi fören vi talade om de tillslut på Lördags kvällens fest. Hahaha han misstänkte oss sist av alla andra som blev anklagade.Hahahaha. Kul var det och han har dem kvar än iaf,får se vad han gör av dem sen. Om han vill behålla dem eller ej.
Lördagsfesten överlag sen var rätt seg för min del, mådde inge vidare så for hem tidigt,och har även sovit största delen idag med.
Idag blev det Pizza bak iaf,hemma gjort pizza minsann hehe. Håller på med den nu så får se om den blir god,kommer bilder på den senare.Även lite andra bilder ska upp, har ju färgat håret och shoppat ihelgen med minsann.

En annan nyhet då som ska hända förhoppningsvis, Jag har fått för mig och känner mig taggad för att börja träna, hör av häpnad!!!??Alla som känner mig vet att idrott står absolut inte högst på min lista haha. Men ja föreslog för Martina att vi skulle börja och hon var på kanske, hon skulle fundera lité till bara. Men ställe har vi redan valt iaf om de nu blir av.

Nu ska ja äta den förhoppningsvis goda Pizzan, vi hörs senare när bilder kommer upp...Håll ut:P


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det var rätt kul, era jävlar ;) Vet inte hur vi ska göra med dem än. I lördags var jag/vi ganska anti, men vi får som sagt se:p

2009-09-29 @ 10:57:46
URL: http://rekvik.blogg.se/
Postat av: jessica

hej, det hade jag helt glömt bort att du hade sakt. :( tar hon något för att göra sånt?

2009-09-30 @ 01:31:08
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: jessica

okej :) skulle du vilja prata med henne då och se om hon skulle vilja hjälpa mig :) kram

2009-09-30 @ 22:59:13
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Saris! Allt bra? Du jag tänkte höra med dig om jag också kan följa med på fotograferingen i Malmö mer er. Jag har själv en tid i veckan men tänkte avboka den då det inte passar bra just den dagen. Sedan är det nog roligare att gå med några än att sitta där själv i fyra timmar. I december har jag tagit bort tandställningen med så det är perfekt;p

Kramen

2009-10-03 @ 11:41:36
URL: http://rekvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0