Snart är det dags för Fredagsmys...

Då var denna vecka snart med slut, fan vilken ångest man har på Söndagar men sen flyter ändå veckorna på ganska snabbt tycker jag. Vissa dagar e segare än andra, men så är det väl med alla jobb antar jag.
Förra helgen blev det bio med Emil och Maria, vi såg the ughly truth.. tror den hette så, sen stavningen, haha den har ja ingen aning om om den är rätt. Den var bra, mycket skratt blev det iaf. Sen efter filmen följde dem med hem en runda och då blev det lite sällskapsspel och bara snacka lite. Var trevligt!Får vi snart göra om vänner=)
Denna helgen är det inget inplanerat ännu iaf, lite fattigt just nu och sen är älskligen hemma och är sjuk med så,så blir nog en lugn helg tror jag.
Igår efter jobb var Petra här och hälsa på, vi gick en runda i stan och kolla. Tog oss även en fika på Graffiti=)
Det var trevligt och de lär vi göra om hehe, synd bara att de inte blir så ofta vi ses. Trist, men men man får va glad för de timmar vi kan ses hehe. Tack iaf för en trevlig kväll gumman!

Sen ännu en annan trevlig plan har jag att bjuda på. Idag beställs nog biljetter till Idol final i Malmö,Joel skulle boka nu ikväll, vi blir ett gäng som ska åka dit i November=)Ska bli grymt skoj!Hoppas nu mina favoriter är med hehe. Följer Idol om dagarna väldigt flitigt och har redan mååååååånga favoriter! Ser väldigt mycket fram emot det iaf, hoppas det finns platser kvar bara! Mer om de senare.

Nu ska jag kolla på unga mödrar men ha det fint så hörs vi!
puss o kram


Kommentarer
Postat av: Pedroo

ja, det var jätte roligt:) Mm precis, får tusan ta tag i det nu så det inte dröjer så länge:) Lovar att kolla upp det:)

2009-09-17 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0