20110201

Då var vi inne i Februari redan, snabbt tiden har gått ändå. Idag har jag och älsklingen varit på första föräldrargruppen och det var trevligt=) Givetvis var jag yngst hehe närmst var 27 år hehe.
Det verkar vara ett trevligt gäng ändå,får se om det är någon spec man fastnar för eller träffar efter "föräldrargruppen".
Det blir inge mer jobb denna vecka heller fick jag reda på igår, ska till sjukhuset idag och göra lite mindre roliga saker men men, är hemma till kvällen igen iaf.
Ska svänga förbi jobb innan jag åker iväg också och hämta OC boxen jag ska låna av Malin=) 
Börjar bli tomt på aktiviteter här hemma nu...suck!

Slänger upp en super färsk bild på mig och älsklingen! Haha första bilden med båda sen jag blev gravid=P



Kommentarer
Postat av: Martina

så du pratade med malin. vad bra så du har något att göra=)

2011-02-04 @ 06:45:56
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Malin

:):) fin bild. hoppas du har o göra nu :)

2011-02-08 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0