Friday!!!!

Om en stund kommer Marita och co och hämtar mig för ikväll ska det bli middag och trevligheter hemma hos Lotta=)Undrar vad det bjuds på,är väldigt hungrig (som alltid) Hehe
Älsklingen är iväg på grabb kväll i kväll så for jag på tjej kväll,passade ju utmärkt=)

I morgon ska jag och älsklingen bara rå om varandra och ha det mysigt och lite lyxigt.
Ska åka till Österlen och bo på hotell och även besöka deras spa och få lite massage och andra behandlingar=)
Ska bli skönt och komma iväg lite, även om det bara är över en natt och inte så långt iväg så kommer det ändå kännas bra tror jag,för oss båda <3

Så jag får se till att ta lite bilder när vi är iväg och slänga upp här,så tråkigt med blogg utan bilder tycker jag.
Nej nu ska jag göra mig färdig så de slipper vänta på mig=P
Ha en trevlig Fredag allihopa!


Kommentarer
Postat av: angelica

hoppas du är nöjd med bloggen. är de nåt annat säg till

2011-02-08 @ 20:06:55
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0