Hotellövernattning och Spa

Då var helgen över och snart halva veckan gjord hehe, här går det undan=P
Själv "längtar" man till Torsdag så man får veta provsvaren och även se om man kan börja jobba.
Älsklingen ska börja jobba igen på Måndag iaf,skönt=P
Nu till helgens lilla utflykt vi gjorde, vill börja med att säga att bara få komma hemifrån en dag var underbart!
Vi for till Brösarps Gästgifveri som ligger lite utanför Kivik. Ett rätt litet hotell men väldigt mysigt och lugnt.

Spa:et vi var var på låg bara över gräsmattan och även de väldigt litet men mysigt, De var bara vi där så de var jätte skönt o avkopplande, älsklingen fick ju hela bubbelpoolen för sig själv=P, så avis jag var då men men e man gravid så e man.
Fick iaf en väldigt skön ansiktsmassage på 1 timme och det var helt underbart, ska försöka sen när man blir mamma och slänga in lite spa besök i månaden,väldigt avkopplande och det tror ja behövs emellan åt!
Slänger in lite bilder från helgen så blir detta inlägget inte så tråkigt, för visst tycker ni läsare precis som jag att det är roligare att läsa en blogg när det är lite bilder med???=)



 Måste bara berätta lite kort varför jag la in denna bilden (på godiset) Haha jag har blivit så "beroende" eller blev sugen på de i botten, salta bomber. Fruktansvärt sugen så vi åkte till en ica i närheten av hotellet, men de hade inte just dem=(Konstigt nog,trodde inte dem var så märkvärdiga.
Men iaf åkte vidare till nästa ica i närheten,samma där. Å jag blev mer o mer sugen på dem givetvis, så haha slutade iaf med att vi åkte hela 3 mil ända till en stooor Ica butik i Simrishamn bara för jag ville ha de godiset just=) Haha så e de när man är gravid.Tack älsklingen=)

Nu blir det lite tv och ev lite mat börjar bli lite sugen på knäckemacka=) ( det har vi hemma iaf hahahaha) Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Malin

mysigt de ser ut :)

2011-02-08 @ 19:16:25
Postat av: Veronica

Åhh va mysigt ni måste ha haft det :) Vill också åka på nå sånt :)



2011-02-08 @ 19:45:30
URL: http://vonnaponna.blogg.se/
Postat av: angelica

och du sa att du inte fick några kommentarer ;)



Nice med hotell! :)

Varför får man inte bada bubbelpool när man e gravid?

2011-02-08 @ 19:50:35
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Martina

gud vad du har börjat uppdatera då? Jag hinner ju inte med:) Vad mysigt med spa! :)

2011-02-09 @ 20:51:16
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0