20110126

Sådär ja nu  ser bloggen nästan ut så som jag vill, bara lite små  färg ändringar men de ska fixas så småningom=) Vad tycker ni nu då om utseendet på den "nya" bloggen?

Jaha vad ska man nu fylla ut denna blogg med igen då? Jo de får bli de vanliga, ni får följa mig och mitt liv=)
Som nu säkert de flesta redan vet så ska det ju komma ett tillskott i familjen Arvidsson- Bergström, en liten han eller hon beräknas komma 29 Mars<3 Längtar så tills den kommer ut till denna underbara värld=)
Så nu ska3 bli fyra (ja Alex är ju en av oss så klart) Det ska bli intressant hur han kommer reagera när det kommer en liten i familjen.

Just nu leker livet kanske inte till det bästa, är sjukskriven just nu och bara väntar på svar på prover och liknande men men förhoppningsvis visar det snart sig till det bättre. Det lugnande är att allt är bra med den lille iaf!
Får hoppas man får komma tillbaka till jobb snart, ungarna där saknar mig säger dem=) Naaaaw...

Detta inlägg blev lite blandad information hur läget är just nu, hoppas på att mitt första inlägg var värt att läsa? och att det är nån som läser och kommenterar i fortsättningen=)

Nu blir det lite vila i soffan och OC på tv:n =)
Ha det bäst alla där ute!!


Kommentarer
Postat av: zanna

hej gumman. kul att du bloggar igen då =) hörde att du fortfarande va dålig :( va tråkigt ! Hoppas du blir bättre snart <3 Ja tänkte på fredag där.. ja e nog inte hemma förns tjugo över 11 ca om ja inte slutar tidigare visejja men de e osäkert än så länge... men om du vill kan du ju följa me berga te oss o vänta in mig där om du vill =) Om du orkar fösrtås o vill. Hade så bra o krya på dej gumman. puss o kram zanna

2011-01-27 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0