Måndag

Jaha då var det Måndag igen då, dagarna bara flyter på, så är det när man går hemma och bara är, man liksom glömmer bort va det är för dag.
I morgon ska jag forhoppningsvis kunna jobba,ska prova och se hur det går iaf, hatar att vara sjukskriven!!
Helgen som har passerat förbi har varit lugn, bara varit hemma och tagit det lugnt och försökt bli bra.
Var i stan i Söndags och käka frukost med Martina, det var trevligt=)

Denna vecka består av läkarbesök igen troligtvis och ska även på första Mammagrupp mötet i morgon bitti,de ska bli intressant. Får se om där är någon i min ålder hehe.
Ska som sagt var även försöka jobba men men vi får se hur det blir.

Asså helt ärligt,just nu är jag inte på blogg  humör alls, vad ska man skriva om? är det någon som ens läser? vad ska jag skriva om?hmmmm

Nu ska jag avsluta detta tråkiga inlägg och kolla sjukhuset! 


Kommentarer
Postat av: Martina

jag läser och kommenterrar=)

2011-01-31 @ 18:47:57
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: angelica

man skriver ju om vad som helst.. tankar åsikter vad man gjort.. lägger upp bilder..vad som helst =)



tråkigt om du slutar IGEN

2011-01-31 @ 19:00:47
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0